Star Wars.

Vedela som, že raz sa to musí stať. Najmä, keď ľudia s ktorými som najviac, preto žijú. Stalo sa to poslednú nedeľu. Ideálny deň na filmový maratón a hlavne, keď vonku prší. Star Wars maratón. Mala som tričko, aj keď nie som prívrženec. Kedysi sa na to ale dobre balili mládenci.





Neviem. Ja a sci-fi, to je prazvláštny vzťah. Ale Star Wars, Star Wars je kult. Myslím, že dokážem pochopiť zanietenie ľudí do tohto kultu. Mňa to nebavilo, ale dalo sa zabaviť. Hľadala som v tom svojskú zábavu. Všimli ste si, že Chewbacca pochádza z toho istého rodu ako Harry z Hendersenovcov? Chew sa mi ale páči viac, strašne by som ho chcela pomojkať. Veľký plus dávam za kostýmom, hlavne Clone troopers vojakom. Najviac ma bavili scény s Leia-ou a Han-om Solo-om. Taliansky vzťah. Krása. Úplná láska od prvého mrku. Pre túto scénu žijem a nedýcham!


Moja najobľúbenejšia dvojica zo Star Wars je C-3PO a R2-D2. Fakt sú vtipní. Chcela by som ich za kamošov. V každom prípade, od 3.dielu som začala piť víno trocha rýchlejšie. Už som vedela kto je koho otec, už som bola kľudnejšia. Yoda je mega. Všimli ste si inak, že celý tento kult je ovplyvnený japonskou kultúrou? Na Yodovi sa mi to úplne potvrdilo. Stavím sa ale, že Legolasa ste si nevšimli.




Darth Vader je padouch. Nuž, ale taký je život či na Zemi, či na Tatooine alebo na Alderaan-e
Hudba skvostná, tam nemám čo dodávať. Klasika. Vlastne ako celý tento film. Len tak, ako Woody Allen nie je pre všetkých...Dali sme štyri diely, chcem ale dopozerať zvyšné dve. Samozrejme, že sme to pozerali od 4..

                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu