Natália!


Ja a módne blogerky, to je celkom komplikovaný vzťah. Kritizujem ich, niektoré mi prídu smiešne, niektoré nevkusné, zbytočné, silené...Z tých našich slovenských mám rada Melisu, s ktorou rozhovor som vám už poskytla, tu.
Teraz som si vybrala Natáliu, žijúcu v Londýne ku ktorej už ani neviem ako som sa dostala. Páči sa mi. Sympatická slečna, je mi len ľúto, že sme sa kvôli vzdialenosti nemohli stretnúť osobne. Raz príde ten čas, a ja budem cestovať za svojimi rozhovormi.


Študuješ v Londýne, ako dlho si už tam? Prečo práve toto mesto? Aký máš odbor? Čo z teba bude?
Takže, nejak to zhrniem. Doma som chodila na Obchodnú Akadémiu, no zistila som, že chcem robiť niečo v oblasti fashion a kedže na Slovensku, nie je žiadna vysoká škola kde by som mohla spojiť moje znalosti z Obchodnej a fashion, tak prvé čo ma napadlo bol Londýn. Je to predsa len mesto módy, hovorí sa tu anglicky s čím som ja nemala problém. Mohla som tu študovať Fashion Management, čo znelo ako ideálna kombinácia toho, čo som chcela. Najprv som bola ale trošku lenivá a tak som začala pracovať a užívala som si svoje prvé vlastne peniažky, to bolo dva roky, no a potom som zistila, že by bolo fajn mať nejaké ďalšie vzdelanie...A tak som teraz doštudovala bakalárazačínam tu teraz  6:rok...A čo zo mňa bude? No..uvidíme ;) 

Ako si sa k svojmu blogu dostala?
Blog bol pre mňa veľmi náročný proces, lebo i keď navonok vyzerám ako veľmi otvorený človek, dosť dlho mi trvá kým sa zdôverím neznámym. Hlavne čo sa týka písania, ja som od základnej ako sme mali písať slohy neznášala písanie. :D 
Takže som sa tomu dosť bránila, kedže v blogu treba písať a byť otvorený tým, všetkým strangers, ktorí tam na teba kukajú...Preto, keď vyšiel Instagram, tak som sa cítila ako ryba vo vode, prezentovala som sa iba fotkami a thats it...Tam vlastne vzniklo NATINSTABLOG. No potom sa to začalo akosi rozbiehať, ľudia na mňa začali tlačiť a celkovo som zistila, že aj ja z toho môžem mať lepší profit a spravila som si blog.




Pre ktoré fashion blogy máš slabosť?
Ak mám pravdu povedať, ja blogy moc nesledujem. Ja som stále verná môjmu Instagramu, kde všetkých stalkujem. :P 
Zo slovenskej scény je mi najbližšia Melisa Minca, 2indahouse, Bronislavka. Inak dosť obľubujem Natalie LiaoMicah Gianneli a The Haute Pursuit.

Postrehla som, že sa svojmu blogu naozaj venuješ a 
pridávaš príspevky takmer každý deň.
No takto, môjmu „instablogu“ sa snažím venovať každý deň áno.  Je to easy lebo za tých 24 hodín sa musí stať aspoň jedna vec, ktorá stojí za odfotenie, aspoň nejaká tá selfie haha. Na official blog sa snažím dávať príspevky raz do týždňa...Je to náročnejšie, chcem aby to vždy vyzeralo kvalitne a určite by so mnou kočky čo blogujú súhlasili, že je vždy tažké (pokiaľ už nemajú svojich osobných fotografov) nájsť niekoho, kto ťa pofotí a upraví fotečky, aby to vyzeralo tip-top. No a samozrejme, byť blogerka ešte nie je môj job. Je to dosť náročné, lebo je to velice time-consuming a kedže ja robím, aj škola aj priatelia aj hento tamto...Tak nie je vždy čas.




Myslíš si, že je rozdiel medzi módou v UK a u nás?
Z môjho pohľadu je Slovensko ešte strašne zakomplexované na značky. Pokiaľ máš značku, tak sa páčiš všetkým... (upozorňujem, že to všetko dávam do nejakého globálu). Všimla som si to hlavne na tých stránkach, čo frčia na Facebook-u, kde ľudia posielajú outfity. Skoro ten istý outfit, je raz úplne obyčajný a raz super, lebo najprv bol iba high-street a potom bol už nejaký značkový. S takýmto niečím som sa v Anglicku ešte nestretla. Pracovala som v obchode s luxusnými značkami a aj klientky, čo nakupovali dizajnérske handry niekedy došli v úplne mega šatách a sa pýtam, že odkiaľ sú a oni že „neuveríš, zo Zary“. Na Londýne sa mi páči, že ľudia chodia oblečení ako chcú, proste nájdu sa všelijaké crazy outfity, ale nikto ich nerieši, iba ak turisti na Oxford Street. :D 
Ľudia tu sú otvorení rôznym veciam a trendom, čo sa o Slovensku povedať nedá. Ale takisto viem, že u nás doma, sú ľudia, ktorí majú svoj štýl a idú si za ním, čo im úplne žeriem, dávam palec hore a dúfam, že ich bude stále viac!

Dočítala som sa, že si pracovala pre Armani-ho? Ako si sa k niečomu takému dostala? V čom tvoja práca spočívala?
V Londýne, ak chce človek robiť v nejakom shope, tak to väčšsinou frčí tak, že si vytlačí CV-čka a behá po shopoch, kde by chcel robiť s nádejou, že sa mu niekto potom ozve. No a mne sa tak ozvali z Armani. Pracovala som na mužskom oddelení, čo som si celkom užívala, a kedže som mala províziu z predaja, veľa som flirtovala s mužmi, aby som dosiahla extra peniažky. :D 
Nebolo to nič zložité, nosila som im veľkosti, čo potrebovali a hovorila či sa mi to páči a či nie. Potom som ale začala pracovať pre Matchesfashion.com, čo bolo niečo úplne iné. Pracovala som so ženami, čo sa mi zdá oveľa tažšie, kedže žena väčšinou vie čo chce a tak je dosť ťažké jej poradiť. Ale tu pozíciu by som nazvala niečo ako personal styling, lebo k nám chodili ženy s tým, že idú tam a tam, a museli sme im zohnať outfit. Takisto som sa tam stretla s viacerými celebritkami ako Jude Law, Ellie Goulding, David Beckham a inými ako aj vtedy ešte krásnou a crazy Amy Winehouse.



Myslíš si, že si extravagantná, iná ako ostatné? 
Takéto otázky na telo, sú podľa mňa dosť náročné, kedže pre každého je extravagancia iná. Myslím, že mám svoje dni ked som, ale dokážem aj splývať s davom. 

Ľudia ťa skrz tvoj blog dosť vnímajú, cítiš to?
Tu v Londýne to nepociťujem vôbec, ale myslím, že doma na Slovensku ma už sem-tam ktosi zaregistroval, takisto návštevnosť na stránke sa mi zvýšila hlavne zo Slovenska. Uvidíme čo sa bude diať neskôr.

Je dôležité sa držať módnych trendov? Svojím spôsobom sa stále opakujú.
Jasné, stále sa opakujú, len vždy je tam pridaný nejaký malý prvok, ktorý to troška vynovuje. Či sa toho držať, to je úplne individuálne, ale väčšina sa toho drží, aj bez toho aby si to uvedomovala. Lebo kedže nakupujeme sezónne a obchody sú vždy up-to-date, tak vždy vlastne nakupujeme módne trendy. Pokiaľ samozrejme 
nekupujeme len basic tee, jeans a tenisky.




Kde najradšej nakupuješ a čo?
Kedysi som strašne rada chodila na nákupy, ale tu v Londýne ma to úplne zabíja. Všade je mega veľa ľudí. Nákupy vždy trvajú celý deň a sú strašne unavujúce. Posledné roky nakupujem väčšinu vecí na internete, príde mi to najpohodlnejšie. Všetko si doma pozriem, porovnám, pak objednám, vyskúšam v domácom pohodlí a ak nesedí tak pošlem späť. A takisto je veľa online butikov, ktoré nie sú na high-street, takže online shopping je aj cesta ako sa líšiť od ostatných. A čo nakupujem? Fúúúú všetko! Haha, ale keby ste prišli ku mne domov tak mám asi najviac topánok a náhrdleníkov.

Čo by som rozhodne mala mať vo svojom šatníku najbližšiu sezónu?
Veľký sveter a niečo pastelové!

Ty a secondhandy.
Určite áno, ale väčšinou by si ma v nich našla keď som doma na Slovensku. Tie panie v obchodoch, nepoznajú ceny tých vecí a tak sa niekedy nájdu mega úlovky. Tu v Londýne, to nie je až také lacné.

Radšej 10 kúskov za pár šupiek alebo jeden drahší?
Podľa toho čo, väčšina mojich kabeliek je dizajnérskych. Radšej ich mať menej ale kvalitne, lebo myslím, že kabelka dotvára celý outfit. Ale co sa týka môjho šatníka, je tam to tam rôznorodé a ja vždy podľahnem lacným veciam, hahá.



Našla si si v móde a obliekaní nejaký svoj vzor, idol, inšpiráciu?
Žena, ktorá ma v obliekaní nikdy nesklame, je Rihanna.

V budúcnosti môžeme očakávať tvoj obchod a značku oblečenia? Internetový shop už máš. Skús nám ho priblížiť.
Predávam svoje obľúbené doplnky a mám tam aj sekšn z mojej skrine s vecami, ktoré u mňa už nemajú miesto haha. Ale moja vlastná značka oblečenia, hmm...Zatiaľ som o tom neuvažovala a asi ani nebudem.

Plánuješ sa blogom uživiť? Kde sa vidíš v budúcnosti?
Keby som sa mohla blogom živiť, to by bol ako dream job! No v dnešnej dobe je strašne veľká konkurencia a je to fakt hard work sa dostať kdesi na top. Takže, zatiaľ to tak nevidím, ja by som chcela byť asi nejaký social media guru pre nejakú mega značku.

Máš veľa fotení. Ako vznikajú? Oslovuješ alebo si oslovovaná? S 2indahouse tvoríte dobrý team. Ako vznikajú vaše projekty? 
Chystáte niečo nové?
Fotenia vznikajú väčšinou úplne nečakane, zatiaľ som ešte nikoho neoslovovala. Pár ľudí oslovilo mňa, no aj tak som ešte nemala čas s nimi spolupracovať. Mám svojich známych, ktorý ma zatiaľ fotia. A ako si už povedala, takisto 2indahouse. S ňou sa mi spolupracuje úplne najlepšie, mega sme si sadli, jak vajce k vajcu. Ona to s foťákom  fakt vie.  S Evou nemáme zatiaľ žiadne ďalšie plány.  Ja chystám posty, ktoré budú zahŕňať aj iné blogerky, ale ešte na tom pracujem tak nechcem predbiehať. ;)



Na ktoré zo svojich fotení najradšej spomínaš?
Blog post „bed time stories“ určite! Boli sme štyria v mojej izbe a išla karta!

Mužský ideál?
Áno mám, vyšší odo mňa, zarastený, potetovaný, štíhly ale vyšportovaný. Ale zistila som, že som s takým mojim mužským ideálom nikdy nebola. Vždy som sa akosi zaláskovala do úplne iných individuií.

Aké máš rada knihy a filmy?
Moja najobľúbenejšia kniha je Alchymista. Čo sa týka filmov, som dosť romantická ako napríklad The Notebook, A Walk to RememberCruel Intentions
Hudba?
Čo sa týka tohto, ja som easy, našla by si ma na hocijakom festivale.
Aké máš rada umenie?
Podľa toho umenie, v ktorej oblasti.

Ako vyzerá tvoj deň počas semestra?
Ja nie som veľmi veľký študent, takže u mňa to vyzeralo tak, že som išla na hodiny, ktoré som mala a pak som išla von. Káva, pohár vína, jedlo, hocičo len nie štúdium, na skúšky som sa vždy učila last minute.

Čo máš a naopak nemáš rada na ľuďoch?
Milujem, keď sa ľudia usmievajú, sú optimisti a sú za každú blbosť a naopak neznášam, keď ľudia klamú, sú leniví a keď chodia všade neskoro aaaaa!

Existuje Boh?
Myslím, že pre každého existuje niečo načo sa obráti, keď mu je zle. Nech už sa to volá akokoľvek.

Daj mi radu do života!
Rob to, čo ťa baví!


·  Beatles or Rolling Stones?                  -Beatles
·  Coffee or Tea?                                  -tea
·  Decriminalization or Legalization?    -decriminalization

·  Euthanasia, yes or not?                     -Yes 


Photos by: 2indahouse & Peter Hives.
  
www.natinstablog.com


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu