Eva "Evelyn" Kramerová!

Lúzrov "fakuje" pohľadom, svojím fanúšikom spôsobuje svalovicu na bránici a svojou charizmou zaplní akúkoľvek veľkú miestnosť. Je vždy fresh a pre istotu so sebou nosí pas. Nech sa páči EVELYN!




Ako a kedy si začala so STAND UP-om?
Žila som v Amerike asi 4 roky a tam stand up comedy fičalo,čiže som to začala sledovať. Potom som prišla do Bratislavy. Išla som do jedného divadla hrať. Tam som si nejako vymyslela ten charakter takej tej ringle, blondíny, to bolo ešte extrémnejšie ako Evelyn celá je. Ľudia boli z toho nadšení. Kamoška mi povedala o stand up-e, tak som si povedala, že nacvičím si a skúsim! 
Prvé vystúpenie?
Prvé vystúpenie som mala v Café Scherz. Bol to open mike. Strašne som sa triasla, kolená sa mi triasli, bol to hrozný stres.(smiech
Možno tak nepôsobím ale som veľká trémistka. Doteraz neviem ako som sa odhodlala. Začala som pre Expanziu, s myšlienkou Expanzie som sa aj stotožnila. 
http://www.expanzia.sk/

Čo chystáš v blízkej budúcnosti?
Skončila sa mi škola, už som bakalárka. Hľadám si prácu! (smiech) 
Chcela by som začať robiť videoblog o Evelyn.

Vystúpenia si vymýšľaš?
Aj hej, aj nie. Napríklad v Marihuane je pravdivý ten príbeh, s tou mrte profilovkou z CPZ-ky.
http://www.youtube.com/watch?v=Do396fP99Ss



Obľúbený komik?
Kathy Griffin. Ona je môj favorit.

Kde berieš inšpiráciu?
Každý deň. Mám taký zápisník, tam si píšem keď ma niečo napadne alebo keď počujem nejaké pätnástky v autobuse.(smiech) Všade kde sa dá!

Aká by mala byť pravá "fresh ženská" ?
Určite by mala byť sebavedomá. Sebavedomie je základ fresh ženy. Mala by byť nad vecou, v poho a spoko. Je to ťažká otázka. Myslím si, že by sa nemala až tak unášať emóciami. Ja som napríklad veľmi emocionálna.

A pravý "alfa samec" ?
Taký neexistuje! Neviem no..Ty kokos, si ma teraz dostala! Tiež by mal byť sebavedomý, mal by byť vyrovnaný. Pre mňa príťažlivý muž je ten, ktorý dokáže vo mne vzbudiť rešpekt. Hrozne málo mužov a vlastne aj ľudí vo mne vzbudzuje rešpekt.

"Slovenská Celebrita"
Slovenská celebrita? To je proste..úplný shit! Ja mám pocit, že celebritou sa chce stať každý. Čím nižšie IQ tým lepšie. Slovenská celebrita to je nič, to je nulový titul. Vo všeobecnosti slovo celebrita je pre mňa...šajz!

Hrdina?
Týpek z filmu Baron Prášil a to je aj môj obľúbený film.

Kniha?
Čítam rôzne veci, záleží od rozpoloženia. Nemám obľúbenú knihu.

Hudba?
Mám rada elektronickú hudbu, taký housík, dubstep aj funky. Mám rada aj Pink Floyd, kadečo... Otec ma viedol k takým, že Jethro Tull, Pink Floyd a takéto veci, tak to som počúvala s ním. Ale aj popík, Lady Gaga, ju môžem ona sa mi zdá zaujímavá. 

Už si šprintila niekedy pred pánmi zákona?
Nie. Ja sa konfrontujem! Zo zásady sa konfrontujem. Ja verím v svoj dar, že sa dokážem vykecať. Ja neutekám pred ničím, lebo aj to je strašná inšpirácia, keď zažiješ úplnú haluz. Ale vzbudzujú rešpekt.

Páči sa Ti doba v ktorej žiješ?
Hmmm...Neviem. V podstate  sa mi páči ale je to také chaotické. Ide to jedno cez druhé a preto aj Silvia Šuvadová točí videá, lebo je úplne v pi*i z toho čo sa deje. Je ťažšie sa nájsť v tejto dobe. Ja by som chcela žiť v deväťdesiatych rokoch. Začiatok deväťdesiatych, v Amerike. Úplne, že crazy shit! 





Daj mi radu do života!
Ty chceš odo mňa radu do života? No.. vždy rob čo chceš! Musíš byť tak trochu egoista. Byť nad vecou, nebrať sa vážne. 

Rada cestuješ?
Veľmi! Hrozne rada chodím. Nechcela by som tu žiť. Nevydržím dlho na jednom mieste. 
Najlepšie miesto?
Mne je všade dobre! Ja si všade nájdem ten svoj priestor. Mám sa popi*i hocikde, akože nemám problém. Rada spoznávam nové veci, nových ľudí, nové kultúry, hrozne ma to láka! Myslím si, že život je krátky, nemôžeš žiť niekde dvadsať rokov, to si ja neviem predstaviť. Inak nosím pas v kabelke stále! Keby náhodou.

Čo nemáš rada na ľuďoch?
Neznášam to, keď niekto nevie do očí povedať svoje pocity.Čo sa týka hlavne vážnejších vecí. A falošné správanie. Neznášam keď ľudia zavádzajú a nehovoria čo si myslia.
Čo máš rada na ľuďoch?
Keď sú spontánni. Mám rada ľudí, ktorí sú za každú pi*ovinu a ktorí nemajú zábrany, bezprostrednosť.

Existuje Boh?
Chcela by som aby existoval ale myslím, že nie. Ťažko povedať, lebo som ovplyvnená od detstva. Ja dúfam,že karma existuje! Proste bolo by fajn keby existoval. (smiech)



  • Beatles or Rolling Stones?               - Rolling Stones
  • Coffee or Tea?                                - Coffee & Green tea
  • Decriminalization or Legalization? -Decriminalization
  • Euthanasia, yes or no?                 - Yes


Moje obľúbené:
http://www.youtube.com/watch?v=CLcx5CIdBjw
http://www.youtube.com/watch?v=Do396fP99Ss

Join here: http://www.facebook.com/pages/Evelyn/147296998659002?ref=ts&fref=ts



Follow her: http://theevelynblog.blogspot.sk/ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu